A weboldal a megfelelő működés érdekében HTTP sütiket használ.
Értettem
Bővebb információk

A-B menüválasztási információk  

A vagy B? Válassz menüt egy kattintással!

Iskolák: https://barcikaprima.qb.hu

Szociális intézmények: https://barcikaprima-szoc.qb.hu

Református iskolák: https://barcikaprima-ref.qb.hu

 

Menüválasztás

 

Kedves Diákok, Kedves Szülők!

2017 szeptemberében egy országosan egyedülálló program veszi kezdetét Kazincbarcikán.
Az önkormányzat Képviselő-testülete és jómagam is kiemelt figyelemmel kísérjük a városi közétkeztetést, és célunk, hogy a Ti és Önök igényeinek megfelelően, egyre színvonalasabb ellátást tudjunk biztostani.
Többek között ezért került bevezetésre a diétás konyha, valamint fejlesztésre az intézmények tálaló konyhái. A Barcika Príma Kft. évek óta több ezer diák és felnőtt, valamint idős ember mindennapi étkezéséről gondoskodik, ebben az évben pedig újra bővíti szolgáltatását ezen a téren. 2017. szeptember 11-étől bevezetésre kerül az A és B menü, így két lehetőség közül választhatnak ebédet azok az általános és középiskolások, akik a cég szolgáltatását igénybe veszik.
 
A megrendelők (diákok vagy szülők) feladata csupán annyi, hogy a cég honlapján regisztrálva minden hónapban kiválasszák a számukra megfelelő menüket. Az étel kiosztásakor egy egyedi azonosítóval ellátott plasztikkártya segítségével a Barcika Príma Kft. munkatársai a tálalókonyhán lévő kijelzőn látni fogják, hogy aznapra a diák melyik menüt választotta.
 
A fizetés az eddig megszokottak szerint a gazdasági irodákban történik, előre láthatóan jövő év januárjától pedig lehetőség nyílik majd az online ügyintézésre és vásárlásra is.
A szolgáltatásról és a menürendelésről folyamatosan tájékoztatást adunk a kolorline.hu hírportálon, a városi televízióban és a KolorHÉT hetilap következő lapszámaiban.


 Jó étvágyat kíván:
 
Szitka Péter
polgármester

Hogyan választhatsz A és B menü közül?

Bővíti közétkeztetési szolgáltatását a Barcika Príma Kft. Szeptember 11-étől A és B menü közül választhatsz. A feladatod csupán annyi lesz, hogy a cég honlapján regisztrálva minden hónapban kiválaszd előre maximum négy hétre a számodra megfelelő menüket. Az étel kiosztásakor egy egyedi azonosítóval ellátott plasztikkártya segítségével a Barcika Príma munkatársai a tálalókonyhán lévő kijelzőn látni fogják, hogy aznap melyik menüt választottad.
A fizetés az eddig megszokottak szerint a gazdasági irodákban történik, előre láthatóan jövő év januártól lehetőséged nyílik majd az online ügyintézésre és vásárlásra is.

 

Regisztráció:

Legelső alkalommal a https://barcikaprima.qb.hu/ oldalon regisztrálnod kell, melyet a Barcika Príma Közétkeztetési és Vendéglátási Kft.-tól kapott plasztikkártyán lévő azonosítószámmal és egy e-mail cím segítségével tehetsz meg. Regisztrációdról e-mailben kapsz tájékoztatást, melyben az aktiváló linkre kell kattintani. Az aktiválás után küldik el neked a belépéshez szükséges jelszót, valamint egy oktató videót, amely megkönnyíti a rendelés folyamatát.

 

Belépés: 

A regisztráció során megadott e-mail-cím és jelszó segítségével tudsz belépni a rendszerbe. A jelszót az Adatlap fülön a belépési adatoknál tudod módosítani. 

 

Rendelés:

A Menü rendelés pontban kiválaszthatod a kívánt menüt a gomb lenyomásával. Korrigálni a – gombbal lehetséges. Ha kiválasztottad a rendelendő menüket, rákattinthatsz a Megrend/Lemond opcióra. A rendelésről megrendelő készül, amit PDF-ben is lementhetsz, de ezt a regisztráció során megadott email-címre is elküldik. A rendelést mindig minimum 5 nappal előtte kell leadnod a weboldalon. Ha meggondolod magad, legalább 5 munkanappal előtte még módosíthatod szintén online. Ha valamiért nem tudsz ebédelni, akkor az előző munkanapon délelőtt 9.00 óráig lemondhatod ugyanezen a felületen.

Az interneten leadott rendelések automatikusan bekerülnek a tálaló a programba, valamint a gazdasági iroda munkatársa is értesül róla. A tálaló programot futtató számítógéphez kapcsolódik egy vonalkódolvasó is, mely leolvassa az egyedi azonosítóval ellátott plasztikkártyáról a szükséges információt. Ezek alapján a tálaló program képes azonosítani a személyt és a leadott rendelését. Amennyiben le volt adva a rendelésed, kiírják a neved, osztályod és a menü tételeit is a képernyőre, ezzel segítve a tálalószemélyzet munkáját.

 

Vigyázz a plasztikkártyádra! Amennyiben megsérül vagy elhagyod, 500 Ft ellenében kérhetsz újat a gazdasági irodában.